$ GÜNCEL DOLAR KURU → Alış: 2.688 / Satış: 2.698
€ GÜNCEL EURO KURU → Alış: 2.970 / Satış: 2.982

Vodafone 3 bin sms kampanyası

Bilindiği gibi vodafone geçenlerde 10 kontöre 1 haftada heryöne 100 sms kampanyasına son verdiğini duyurmuştu. Bu durum bende kısa süreli bir can sıkı...

Vodafone 3 bin sms kampanyası
  • 19.08.2009
  • 20437 okundu
Bilindiği gibi vodafone geçenlerde 10 kontöre 1 haftada heryöne 100 sms kampanyasına son verdiğini duyurmuştu. Bu durum bende kısa süreli bir can sıkıntısına yol  nokia 7210açtı ancak çok geçmeden vodafone cep telefonuma yeni bir mesaj yolladı. Mesaj aynen şöyleydi:

“Her yöne en çok sbs vodafone’ da sadece 35 kontöre ayda 3000 yurtiçi heryöne sbs için ABONE yazın 7333 e gönderin. ” gibisinden bir mesaj gelmişti. Yani her yöne 35 kontöre 3000 sms için ABONE yazıp 7333 e kısa mesaj atıyorsunuz. 1 ay boyunca her yöne kullanabileceğiniz 3000 sms kazanıyorsunuz.

gunceldurum.com olarak heryöne 3000 sms mesajlaşma kampanyasının herkese yararlı olmasını dileriz.
İKİNCİ AY ABONELİĞİ DEVAM ETMEYENLER  aboneliğinizi iptal edin (7333ê iptal mesajı atın.).

İptal edilmiştir yazısı gelmeyebilir, talebiniz alınmıştır der genelde. Sonra tekrar abone olun(7333′e abone yazıp gönderin.) Hemen hesabınızdan 35 kontör düşer ve kampanyadan yararlanabilirsiniz tekrardan.

İkinci husus da şudur, eğer birinci ayın sonunda 36 kontörden fazlası varsa kartınızda, otomatikman düşer. Eğer yoksa yeterli kontörünüz, mesaj gelir yetersin bakiye diye. Bu durumda üstte yaptığımı yapın.

ZİYARETÇİ YORUMLARI
  1. yağmur doğan diyor ki:

    ya şu reklamlarınız çok saçma gelio insanlara.kırmzı fln çok saçma bizce şafak sezer kalitesini düşürüo. bence daha fazla saçmalamadan başka bi slogan bulursanız sizin açınızdan iyi olur...

  2. hasan hüseyin çamur diyor ki:

    ya ben 3tl ye 1 ay mesaj hediye ve her yöne olsun istiyom öyle bişey varsa nolur nasıl yapıldıgını söylesin

  3. ali güneş diyor ki:

    sımdı 3 bin sms ten kac sms kaldıqını oqrenemıyorum deqıstı nasıl oqrenebılrım

  4. mustafa beyaz diyor ki:

    vodofone sacmalamaya başladı iyice neden insanların konturunu alıyorlar anlamadım sacma iyice bende herkez turkcele gecsin arkadaşlar

  5. hlal aa diyor ki:

    BAKIYE CEPDOLUSU yaz 7999 a gönder kaç sms kaldgını gösterir icon

  6. laylaylayyy diyor ki:

    icon iptal ya iptaaallll zuaaaaa..xD

  7. gözde gözkgöz diyor ki:

    cepdolusu yanı 3bın msj hakkı yaptım msj haklarım gelmedı nasıl yapabılırım

  8. Eda Gül diyor ki:

    ne saçma şu vodafone yaa geçmesem mi aacaba icon

  9. ii bişe diyor ki:

    icon

  10. başak üstün diyor ki:

    3 bn sms olmuyo abi abone yazıp 7333 e gndryrm ama olmuyo

  11. yasemin diyor ki:

    olmuo ya olmuo gonderıom 7999 msj gelıo cepdolusu yazın dıye yazıom yazıom olmuo

  12. tuba yılmaz diyor ki:

    7333 değil çünki 7999 a göndermelisinz

  13. efe durak diyor ki:

    icon aga bu nedir ya gayet saçma...

  14. mrdy grllzr diyor ki:

    lan ne saçma şey bu hergün 100 sms kime yeter para benm değil mi alıyolar her gün taksit taksit weriyolar kime msj atacağımı şaşırmış durumdayım şu saçmalığı kaldırın artık turcell daha iiyiydi be

  15. elif canpolat diyor ki:

    Yeni hattım hayırlı olsun icon icon

  16. osman şafak diyor ki:

    ben böyle voda fonu neyse terbiem müsayit değilde yapilışını yazarlar iptali nasıl olur yazmazlar değiştirecem ya böyle hizmet mi olur

  17. su deniz diyor ki:

    tarifelerden bi şey anlamadım nasıl yapılıyo bu sms icon

YORUM YAZ