$ GÜNCEL DOLAR KURU → Alış: 2.688 / Satış: 2.699
€ GÜNCEL EURO KURU → Alış: 2.892 / Satış: 2.903

sahadan.com mobil iddaa

Türkiye'nin rakipsiz canli skor sitesi Sahadan.com simdi cebinde.İndirmesi ve kullanması bedava olan Sahadancom Mobil ile tum Dünya liglerini canli ca...

sahadan.com mobil iddaa
  • 01.12.2009
  • 30026 okundu
Türkiye'nin rakipsiz canli skor sitesi Sahadan.com simdi cebinde.İndirmesi ve kullanması bedava olan Sahadancom Mobil ile tum Dünya liglerini canli canli takip etmek cok kolay. İddaa heyecanini Sahadan.com mobil ile kesintisiz her yerde yasa!Yüklemek için SAHADAN yaz 2580'e gönder

Kısayol Tuşları
İşlem yapmak için Seç veya orta tuşu kullanınız. 1 ve * ile 3 ve # tuşları, grup, tarih ve İddaa seçme, sesi ayarlama, sayfa atlama işlemlerinde kullanılır. BlackBerry için Q ve P tuşları bu tuşlar yerine geçer.

Kullanım Kılavuzu
Canlı Sonuçlar ekranında günün seçilen maçları listelenir. Gün içindeki canlı, oynanacak ve biten maçları menüden seçebilirsiniz.
Ekranın altındaki sayfa seçici ile Önceki/Sonraki sayfalara geçebilirsiniz.
Grup/Lig belirlemek için grup adı üzerinde Seç tuşuna basınız. Lig listesi için menüden Lig Seç'e basınız.
Menüde Ses Aç/Kapat ile sesi ayarlayabilirsiniz
Tarih alanında seçim yapmak Seç ile formu açınız, Tarihe Göre'yi işaretleyiniz.
Sadece İddaa maçlarını listelemek isterseniz İddaa alanında Seç tuşuna basınız.
Maç Seçimi ile girdiğiniz İddaa maçlarını takip edebilirsiniz.


Kullanım Şartları
Sahadan.com'da yer alan tüm sayısal veriler, iddaa maç kodları, iddaa oranları, iddaa programı, maç sonuçları, puan durumu, istatistik ve tahmin bilgileri www.mackolik.com'dan sağlanmaktadır ve sadece bilgilendirme amaçlıdır. Bilgilerin doğruluğunu ve güncelliğini sağlamak için gereken gayret gösterilmektedir ancak bilgilerin doğruluğunun kontrolü kullanıcıların kendi sorumluluğundadır. Oluşabilecek hatalardan, maddi/manevi zararlardan www.sahadan.com sorumlu tutulamaz.

Uygulamayı ücretsiz indirmek isterseniz istek üzerine eklenebilir. Yorum yaparak istediğinizi söyleyebilirsiniz.

İndirmek için tıkla

ZİYARETÇİ YORUMLARI
  1. caner diyor ki:

    güzellll

  2. caner diyor ki:

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  3. ahmet diyor ki:

    10 numara

  4. halil diyor ki:

    cok iyi

  5. GÖKHAN CEBECİ diyor ki:

    slm

  6. berf diyor ki:

    msj attım ama hala gelmedi neden

  7. ufuk gitti diyor ki:

    güzwl

  8. kurt diyor ki:

    superrrr

  9. pomak diyor ki:

    gzllll

  10. ahmet güven diyor ki:

    mesaj attım cevap gelecek mi anlamadım ya

  11. ismail kart diyor ki:

    süperrrrrrrrrrrrrrrr

  12. ümit diyor ki:

    harikaaaa

  13. metin diyor ki:

    teş.ler

  14. ali can diyor ki:

    ya ben bunu indirdim ama turksel waptan olmaz dio kapatıyom olmuyo açıyom olmuyo ne yapmam lazım bi yardımcı olurmusunuz? icon

  15. yusuf akgün diyor ki:

    karika bişey

  16. mahmut başer diyor ki:

    çok teşekkürler

  17. hakan yılmaz diyor ki:

    iyidir heralde

  18. sedat özdemir diyor ki:

    güzül program

  19. kamuş sadas diyor ki:

    süper

  20. şenolçelik diyor ki:

    arkadaslar telefondan iddayı nasıl takıp edebılırım programı nerden ındıre bılırım yardımcı olurmusunuz

  21. ugur sertol diyor ki:

    çok güzel kardeş saolasınn

  22. murat danbura diyor ki:

    slm avea hattina nasil sahadan indiriliyo bilen varsa lutfen soylesin

  23. Herakles diyor ki:

    Thanx

  24. efe çevik diyor ki:

    güzel

  25. Kadir kocak diyor ki:

    Vodafona inmiyormu

  26. Onur koz diyor ki:

    Süper bişey

  27. ömer diyor ki:

    süperr

  28. as diyor ki:

    ii

  29. dasdfaf diyor ki:

    sahadan ı nasıl indirecem

  30. dsd diyor ki:

    güzell icon

  31. Metehann diyor ki:

    süper bi progrramm

  32. ali yüce diyor ki:

    iyi fena değil

  33. seness abdulkadir diyor ki:

    güzelmiş

  34. eren diyor ki:

    iii

  35. yıldırım diyor ki:

    iii

  36. crazy diyor ki:

    mesaj yolladım ama daha gelmedi cevap yazın ltfn

  37. okan vs. diyor ki:

    bnm telde olmuyo ne yapacam icon

  38. Tahır Recep diyor ki:

    Faydalı olmus

  39. mstdı diyor ki:

    guzell

  40. enes haşhaş diyor ki:

    teşekkür

  41. oza küçük diyor ki:

    süperrr

  42. can yılmaz diyor ki:

    ssssüüüüüüppeeeer

  43. ahmet türkoğlu diyor ki:

    harika

  44. mehmet ali kerdiğe diyor ki:

    harika...

  45. ibrahim diyor ki:

    güzel

  46. bektas şahin diyor ki:

    guzell

  47. fatih diyor ki:

    süpperrrr icon

  48. Oquz diyor ki:

    Süper

  49. Atakan diyor ki:

    Gönderirseniz Sevinirm

  50. M.dede diyor ki:

    icon mmkemmel

  51. mert bozkurt diyor ki:

    süper :D

  52. sait kaptan diyor ki:

    valla süper bır uygulama icon

  53. Ali Kaptan diyor ki:

    Ücretsiz Olarak İndirmek İstiyorum ekler misiniz...

  54. murat algül diyor ki:

    süperrrrr

  55. serdal diyor ki:

    iyiiiiiiiiiiiiiiii

  56. hüseyin diyor ki:

    çok güzel olmuş ellrine sağlık

  57. yiğit altut diyor ki:

    kral adamsın saolasın icon

  58. yasin dizlik diyor ki:

    arkadaslar bende indiricem lutfen linki eklermisiniz

  59. eser dogan diyor ki:

    tşkler.

  60. kaan akan diyor ki:

    gusell

  61. RAMİZ KARAESKİ diyor ki:

    bu programı indirdim emeği geçenlere teşekkürler. icon

  62. fatih akat diyor ki:

    denedım az sonra gelecek bakacam gercek oyrumum daha sonra .... icon

  63. göktug çakmak diyor ki:

    slm icon

  64. yunus şenlik diyor ki:

    bedava nsl indireblrm icon

  65. osman çakar diyor ki:

    yeah

  66. ali soydan diyor ki:

    çok güzel elinize saglık

  67. mehmet yılmaz diyor ki:

    süper

  68. Emre Yıldız diyor ki:

    çok güzel elinize sağlık...

  69. ADEM UZUN diyor ki:

    MAÇKOLIK ACILMIYOR TELEFONUMDA UYUMLU NOKIA X6

  70. Evren gökhan diyor ki:

    slm banada yollarmısınız yapamadım

  71. veysel keren diyor ki:

    süperr

  72. OZAN KÜÇÜK diyor ki:

    süperrr

  73. bayram ali diyor ki:

    süper pro

  74. ahmet altan diyor ki:

    tşk

  75. hakan uzun diyor ki:

    Nasıl indirebilrm??

  76. erhan musa diyor ki:

    tamam açıldı teşekkürler herkeze icon

  77. volkan yılmaz diyor ki:

    ya avea desteklemıyomu bu uygulamayı arkadaslar icon

  78. tamer aydın diyor ki:

    çöökgüzel

  79. tamer aydın diyor ki:

    çok ğüzel

  80. kerem yasar diyor ki:

    teşekkürler

  81. rıdvan akyar diyor ki:

    ücretsiz oLArak nasIl indirebiLirim

  82. melıh can diyor ki:

    harikaa icon

  83. gürkan kılıç diyor ki:

    iyiii

  84. ahmet diyor ki:

    güzellllllllll

  85. oğulcan sezgin diyor ki:

    msj attım cok uzun surer mı gelmesı

  86. hahaha hahaha diyor ki:

    güzel

  87. keke044 diyor ki:

    good

  88. okan kuleci diyor ki:

    super

  89. ersel erdal diyor ki:

    cok guzel

  90. fassrs diyor ki:

    süper. icon

  91. erhan şen diyor ki:

    tşkkerrr

  92. feyyaz erşan diyor ki:

    cok gzl icon

  93. cem ersoy diyor ki:

    very nice

  94. jtwmptj ko diyor ki:

    col iYI

  95. 2wew diyor ki:

    slm icon

  96. mutlu nutu diyor ki:

    süper....

  97. umt çlk diyor ki:

    ayşenur seni seni çok seviyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuumm icon icon icon icon icon

  98. wawe diyor ki:

    neren inderecem

  99. by cosmo diyor ki:

    güzelmiş

  100. wave28 diyor ki:

    good

  101. asdas asasd diyor ki:

    güzel bişey

  102. Doğu kan diyor ki:

    tesekkeurler

  103. dffdg diyor ki:

    saolunnn gardaslar

  104. mustafa yalnz diyor ki:

    arkadaşlar biriniz baa sahadan .com göderebilirmi

  105. abuzer kadayıf diyor ki:

    mükemmel

  106. muzaffer dürüm diyor ki:

    çok iyiiiii icon

  107. cem diyor ki:

    süperr

  108. mahmutcan günal diyor ki:

    icon

  109. fatih diyor ki:

    süper :)

  110. mutlu akbulut diyor ki:

    işallah yardımcı olacak

  111. lşşkl diyor ki:

    icon

  112. utyu diyor ki:

    100numara

  113. hasan dilmen diyor ki:

    teşekkü ederim

  114. ahmet diyor ki:

    sahadnı ekleyin istiyorum

  115. ismail diyor ki:

    genclerr coqu hatta oluyor bunlarr ben denedım programları ındırın telefonunuza atın telden kurun 10 numara ben denedım yaptım sıra sızdee bana ulasmak ısteyen burdan yazablırr ...

  116. serkan uçar diyor ki:

    süpppepeeeeeerrrr

  117. serkan uçar diyor ki:

    HARRİRRİİİİKAAAAAAAAA

  118. serkan uçar diyor ki:

    yaaaa indirmeeeekk istiyoruuuummmmm

  119. johann millhill diyor ki:

    harika icon

  120. erkan diyor ki:

    arkadasımda var aynısı gercekten tam ıddacılara gore bır program

  121. fafsafa diyor ki:

    fena güzel

  122. mert gltkn diyor ki:

    harikA

  123. serkan yılmaz diyor ki:

    harika

  124. mehmet caner diyor ki:

    harıka gercekten icon

  125. necmi soydakök diyor ki:

    güzel tşk

  126. ibo can diyor ki:

    arkadaslar ben mesaj atım ama hala gelnedı ne yapmam lazım acaba

  127. ibrahim diyor ki:

    ismaikl kadeş ben nasıl sahadan yapabilirim söylermısın acaba

  128. ibrahim sanane diyor ki:

    ismaikl kadeş ben nasıl sahadan yapabilirim söylermısın acaba

  129. batuhan durmaz diyor ki:

    indirme linki nerde nasıl indiriyoruz ?

  130. murat diyor ki:

    güzelllllllllllllllll

  131. burak yeşilyurt diyor ki:

    ya nasıl indiriliyo bende parali gözüküyo

  132. rafet diyor ki:

    )

  133. Ahmet İşcan diyor ki:

    nerden inecek icon icon

  134. Cemal tuman diyor ki:

    Gerçekten güzelmiş

  135. engin kaya diyor ki:

    arkadaşlar nasıl indiriliyor. icon

  136. Ömer faruk yılmaz diyor ki:

    Çok güzel :)

  137. Mehmet Okan diyor ki:

    İyidir iyi işimşize yarar :D

  138. gokhan okumus diyor ki:

    icon supeer

  139. kadir ayar diyor ki:

    teşekkürler... icon

  140. ahmet diyor ki:

    süper icon

  141. ahmet ezgi diyor ki:

    güzel

  142. ziya eren diyor ki:

    iiiiiiiiiiii

  143. Mwer dg diyor ki:

    evvetttt

  144. muhammed sarıkaya diyor ki:

    indirmek istyrm ama indirme linki yok

  145. kaan olgac diyor ki:

    Cok super

  146. yavuz balıkcıoglu diyor ki:

    saol

  147. xx diyor ki:

    çok güüzelü icon

  148. yusuf kaya diyor ki:

    ya ben telefona sahadan indirdim ama 1 ay sonra bitti paket alın diyo napcam yine bedava olmaz mı

  149. sananeamk diyor ki:

    icon tamam iyi hoş s2k

  150. ali ata diyor ki:

    guzel

  151. şakir yalçın diyor ki:

    bu sahadan.commu nasıl indirecegim cep telefonuma

  152. Uğur sanlı diyor ki:

    Teşekkürler

  153. mamamiya diyor ki:

    icon ya olmadı ben vodafoneyimn bana yardım edin kontör fark edermi? kontörün olması gerekmi ?

  154. fatih hadi diyor ki:

    eyvallah

  155. necati maraşlıoğlu diyor ki:

    ücret türkselin para kesmesi anlamsız

  156. erkan483 diyor ki:

    arkadaşlar sahadan com a nasıl üye olabilirim sitesine girdim ama üye yerini bulamadım

  157. Ercan diyor ki:

    Vodafone sahadan uygulamasını nasıl yüklerim.

YORUM YAZ