GüncelDurum.Com Hoşgeldiniz. | 4 Ağustos 2015 Salı
$ GÜNCEL DOLAR KURU → Alış: 2.771 / Satış: 2.782
€ GÜNCEL EURO KURU → Alış: 3.04 / Satış: 3.052

Facebook tema değiştirme

Evet arkadaşlar Facebookda tema değişiyor gerçekten de değişmiyor diyenler halt etmiş.Ama onun için biraz değişiklik yapmak lazım.Mesele internet explorer yerine Mozil

Facebook tema değiştirme
  • 02.01.2010
  • 5998 okundu
Evet arkadaşlar Facebookda tema değişiyor gerçekten de değişmiyor diyenler halt etmiş.Ama onun için biraz değişiklik yapmak lazım.Mesele internet explorer yerine Mozilla firefox kullanacaksınız çünkü ben öyle yaptım.Şimdi tek tek neler yapacaksınız

1- http://www.facebook.com/temanidegistir?ref=mf buraya girip sağ taraftan arkadaşlarıma öner diyorsunuz.Tek tek seçmek yerine sonra şu kodu tırnaklar hariç adres çubuğuna yapıştırın.Sayfayada hayran olun ayrıca(sağ üstte)

2- En Son Olarak linke tıklayıp işlemleri takip edin http://facetubetr.blogspot.com/2009/12/facebook-profil-degistirmek.html

3- Mozilla 2 tane eklenti kuracaksınız.Onları kurup mozillayı yeniden başlatın

Olmazsa eğer bana sorun..

ZİYARETÇİ YORUMLARI
  1. fethullah oner diyor ki:

    arkadaşlar bakın çook basit yukarıdakini okuyun ve uygulayın bakın facebookunuzu temasının değiştigini goreceksiniz

  2. ibrahin yılmaz diyor ki:

    a r k a d a ş l ı k

  3. sezer sayğın diyor ki:

    gönder temizle icon

  4. yok diyor ki:

    Facebookta tema değişme yoktur. öğrendim.. Sordum öyle tasarım yokmuş sadece anlatılanlar anlicağın öner yapmak ... anlayan anladı.

  5. sanane adımdn diyor ki:

    icon saçma sapan bişey.. tema falan da değişmiyo.. boşuna uğraşmayın beaa icon

YORUM YAZ