$ GÜNCEL DOLAR KURU → Alış: 2.720 / Satış: 2.731
€ GÜNCEL EURO KURU → Alış: 2.953 / Satış: 2.965

Avea jet

Avea jet modem ile hareket halindeyken 3g jet modem ile internete bağlanabilie ve internetteki işlerinizi halledebilirsiniz. 3g jet modem ile vapur...

Avea jet
  • 11.10.2009
  • 11947 okundu
Avea jet modem ile hareket halindeyken 3g jet modem ile internete bağlanabilie ve internetteki işlerinizi halledebilirsiniz. 3g jet modem ile vapurda sokakta parkta internete girmek istediğiniz her yerden internete bağlanabilirsiniz.

avea 3g jet modem hakkında ücretlendirme tarifleri için yazının devamından ulaşabilirsiniz.
Ücretlendirme

12 Aylık 1 GB’lık Model

* Avea Jet Mobil Modem ve 12 ay boyunca ayda 600 dakikalık TTNET WiFi HEDİYE!

* İlk 3 ay ayda 19 TL’ye (KDV ve ÖİV Dahil), kalan 9 ay ayda 29 TL’ye (KDV ve ÖİV Dahil) ayda 1 GB İnternet kullanımı

* Paket aşım ücreti MB başına KDV ve ÖİV dahil 0,05 TL olacaktır.

12 Aylık 2 GB’lık Model

* Avea Jet Mobil Modem ve 12 ay boyunca ayda 600 dakikalık TTNET WiFi HEDİYE!

Reklam Videosu Avea Jet
Avea Jet modem kampanyası ile Avea 3g hızında internete bağlanabilir maillerinizi bakabilirsiniz, Laptopunuzla avea jet modemi takarak 3g hızında internete bağlanabilirsiniz.

Avea 3g modem tarifesi jet modem hakkında bilgi almak için yazının devamı linkine tıklayınız.

Paket İçeriği

* USB Modem

* Avea SIM Kart

* USB Kablo

Ücretlendirme

12 Aylık 1 GB’lık Model

* Avea Jet Mobil Modem ve 12 ay boyunca ayda 600 dakikalık TTNET WiFi HEDİYE!

* İlk 3 ay ayda 19 TL’ye (KDV ve ÖİV Dahil), kalan 9 ay ayda 29 TL’ye (KDV ve ÖİV Dahil) ayda 1 GB İnternet kullanımı

* Paket aşım ücreti MB başına KDV ve ÖİV dahil 0,05 TL olacaktır.

12 Aylık 2 GB’lık Model

* Avea Jet Mobil Modem ve 12 ay boyunca ayda 600 dakikalık TTNET WiFi HEDİYE!

* 12 ay boyunca ayda 35 TL’ye (KDV ve ÖİV Dahil) ayda 2 GB İnternet kullanımı

* Paket aşım ücreti MB başına KDV ve ÖİV dahil 0,05 TL olacaktır.

12 Aylık 4 GB’lık Model

* Avea Jet Mobil Modem ve 12 ay boyunca ayda 600 dakikalık TTNET WiFi HEDİYE!

* 12 ay boyunca ayda 39 TL’ye (KDV ve ÖİV Dahil) ayda 4 GB İnternet kullanımı

* Paket aşım ücreti MB başına KDV ve ÖİV dahil 0,05 TL olacaktır.

12 Aylık 6 GB’lık Model

* Avea Jet Mobil Modem ve 12 ay boyunca ayda 600 dakikalık TTNET WiFi HEDİYE!

* 12 ay boyunca ayda 55 TL’ye (KDV ve ÖİV Dahil) ayda 6 GB İnternet kullanımı

* Paket aşım ücreti MB başına KDV ve ÖİV dahil 0,05 TL olacaktır.

Peşin Model

* 99$ + KDV tavsiye edilen satış fiyatı

Aklınıza Gelebilecek Sorular ve Cevapları

Cihazı kullanabilmek için herhangibir uygulama yüklemem gerekir mi?

* Hayır, sadece bilgisayarınıza takıp, yönlendirmeleri takip ederek cihazı kullanabilirsiniz.

Her 3 modelde de SIM kart paketle birlikte mi verilecek?

* Evet, üyelik sırasında SIM kartınızı cihazınızla birlikte alabilirsiniz.

Hat aktivasyonu yaptırdıktan sonra internet paketim ne zaman tanımlanacak?

* Kampanya kapsamında seçmiş olduğum İnternet Paketinin taahhütname imza tarihinden itibaren en geç 48(kırksekiz) saat içinde tanımlanacak, tanımlamanın yapıldığına ilişkin AVEA tarafından hattınıza bildirim sms’i gönderilecektir. Taahhütnamede yer alan GPRS ile ilgili tanınan hakların bu tanımlamadan sonra kullanılabilecektir İnternet Paketi tanımlaması yapılmadan önce GPRS kullanımı olması durumunda GPRS kullanımı İnternet Paketi ücretleri üzerinden ücretlendirilmeyecek, AVEA’nın standart GPRS ücretleri üzerinden ücretlendirilecektir.

ZİYARETÇİ YORUMLARI
  1. Mehmet şanlı diyor ki:

    Arkadaşlar avea jet önermiyorum sadece gazete ve haber sitelerine girdim 10 dakikada 200 mb gitti gerisini siz hesap edin kota programı nasıl çalışıyor inanamazsınız alan arkadaşlarınıza sorun dediğime katılacak.

  2. JETimvar diyor ki:

    Ben de yaklaşık 10 gün önce aveanın 4GB lık internet paketine abone oldum. Bana da taahhütnameyi tek nüsha olarak imzalattılar. Fakat ben bir kopyasını istedim ve bana boş bir taahhütnamenin fotokopisini çekip verdiler. Halbuki taahhütnamenin 25. maddesinde, bu taahhütnamenin 2 nüsha olarak hazırlanıp imzalanacağı ve bir nüshasının tarafımıza verileceği yazıyor. Bunu sonradan farkettim ama iş işten geçmişti. Taahhütnamenin 5. maddesinde internet paketinin 48 saat içinde tanımlanacağı yazıyor. Ben ne olur ne olmaz diye yaklaşık 3 gün bekledim. Fakat ne 3G aboneliği için ne de 4GBlık internet paketi aktivasyonu için sms gelmedi. Hemen avea müşteri hizmetlerini aradım ve aktivasyonu kendim yaptırdım. Eğer 48 saat sonra bile kullanmış olsaydım MB başına 2.15 TL ( 2202TL/1GB) ödeyecektim. Neyse bu tuzağı atlattık ve interneti kullanmaya başladık. Bir de ne göreyim bulunduğum şehir merkezinde aveanın 3G servisi başlamamış. Alırken özellikle bayiye sormuştum 3G iyi çekiyormu şehir merkezinde diye ve çekiyor demişlerdi. Bırak iyi çekmeği avea 3G başlamamış bile ve bayi bundan hiç bahsetmedi. (Turkcell ve Vodafone 3G, 01 Ağustos 2009 tarihinde bulunduğum şehir merkezinde başlamış ve halen çalışıyor.) Müşteri hizmetlerini aradım çok yakında hizmete başlayacak dediler. Ben de mecburen interneti Edge (236kbps) üzerinden kullanmaya başladım. Oldukça yavaş ama bi süre idare edecez artık. Bana ZTE marka MF100 model avea jet mobil modem verdiler. Modem gayet güzel ve kullanışlı. Ayrıca microSD hafıza kartı takınca USB bellek olarak da kullanılabiliyor. Modem yazılımını kullanarak sms gönderip alınabiliyor ve Edge yada 3G kullanılarak internete bağlanılabiliyor.(tabi 3G çekiyorsa) Ayrıca yapılan download ve upload miktarını her oturum için kaydeden bir bölüm var. Toplam da ne kadar kullandığımızı görüyoruz fakat burda yazan ne kadar doğru bilinmez. Bu internet paketinde upload da kotadan düşüyor yani 4GB kullanımın yaklaşık 600 MBlık kısmı upload sayesinde boşa gidiyor. Kullanan arkadaşlar dikkat etsinler download+upload 4GB'ı geçmesin. Kota kullanımını daha doğru nasıl öğrenebilirim diye araştırdım ve aveanın sitesinden online işlemlere girdim. Buradan ne kadar data kullanımı yaptığımızı MB olarak (son 48 saat dahil değil) öğrenebiliyoruz. Fakat ne kadar kota kaldığı ve kotayı aşıp aşmadığımız belli değil. Yani kotayı aştığımızı ancak 500-600TL fatura gelince anlayabilecez gibi görünüyor. Taahhütnamenin 9. maddesinde kullanılmayan kotanın sadece bir sonraki fatura döneminde kullanılabilmesi için devredeceği yazıyor. Fakat ne kadar devrettiği nasıl öğrenilecek belli değil. O da ay sonunda netlik kazanır umarım. Ayrıca smsle 9495'e KULLAN yazıp ücretsiz göndererek kullanım miktarını MB olarak öğrenebiliyoruz.(son 48 saat hariç!) Ben iki kere gönderdim ve kotayı öğrendim fakat son 4 seferdir çalışmıyor "Hatali mesaj gonderdiniz. Bilgi 500" diye cevap geliyor. Yani büyük ihtimalle 4 sms ücreti boşa gitti. Ayrıca paket aşım ücretinin MB başına 5Kr olduğu söyleniyor fakat taahhütnamede bir çelişki daha dikkatimi çekti. 10. maddede "Aylık kullanımımın seçmiş olduğum İnternet Paketi kapsamındaki kullanımımı aşması durumunda aşan GPRS-EDGE-3N kullanımlarımın EK3'de belirtili mevcut Standart internet tarifesi üzerinden ücretlendirileceğini" söylüyor. EK3: Avea internet tarifeleri 1. Standart GPRS-EDGE-3N internet tarifesi: KB başına 0,0021 TL (yani 2202TL/GB) 2. Paket aşım Ücreti: MB başına 5Kr (yani 51.2TL/GB) Peki bu kotayı aşarsak bunlardan hangisi geçerli olacak belli değil. Avea jet mobil modem kullanan ve kullanacak arkadaşların bu hususlara dikkat etmesini rica ediyorum. Ayrıca taahhütnamenin elektronik kopyasını upload ettim aşağıdaki linkten indirebilirsiniz. Umarım yardımcı olabilmişimdir. "hotfile.com/dl/28953967/5b9f20d/ taahhutname.pdf.html"

  3. müslüm kaynak diyor ki:

    nasıl icon

  4. Sebat diyor ki:

    SAkın haa SAkıNNNN hayatınızın en büyük hatasını yapmayın kesinlikle ve kesinlikle diorum, hiç nete takılma milyonlarca sinir hücren ölmesin, ben bunu tercih ederdim, avea jet almak yerine herşey dahil 39 tl diolar 50den aşağı fatura gelmedi, ilk 1 ay hiç kullanamadım. hep müşteri temsilcileriyle ahbap oldum zaten, kontorlerim de bitti gitti sayelerinde, ha bide zaten fatura ödemek istiyosun ama neredeyse bir ilçede bir avea bayisi var o da zaten esnaf, küfür yiye yiye faturayı ödeyip çıkıyosun, tabi 2 gün avea bayisi aradıktan sonra, ya ben böle kitabını yazarım bunu daha çok şey var, yani 1 tane olumlu bişey aklıma gelmiyo...

  5. hamza kapsız diyor ki:

    arkadaşlar jet mobil kesinlikle almayın hizmet kötü faturalar yüksek muhatap yok kaç defa mail gönderdim tık yok tüm dostlarınıza arkadaşlarınıza mahakkak yansıtın avea jet almasın direk olarak yasal yollara başvurun tüketici hakları hakem heyetlerine başvurun hiç kullanmadım zaman bile taahhüt ettiği faturayı göndermedi bu firmayı tercih etmeyin

  6. Tayfun Çapar diyor ki:

    ben dün aldım bakalım inşallah bir sorun olmaz yha...

  7. Hasan Şanlı diyor ki:

    arkadaşlar avea jet kesinlikle almayın. diğer arkadaşların anlattıkları ile birlikte avea jetin programı bazı bilgisayarlarda çalışıyor bazılarında çalışmıyor ki sanırım 64 bitlerde sorun çıkıyor.müşteri hizmetleri teknik konuda çok yetersiz sorunu çözemiyorlar.kesinlikle tavsiye etmiyorum.

  8. teknolocix diyor ki:

    JETimvar isimli arkadaş öncelikle çok ciddi ve önemli bir konuyu paylaştığın için sana sonsuz teşekkürlerimi sunarım bu bilgi gerçekten hayatımın en büyük teknoloji bilgisi oldu.kesinlikle ve kesinlikle süper bir ayrıntı.

  9. MURAT diyor ki:

    yahu bu yorumların üzerine hakikaten almamayı düşünmeye başladım

  10. Çetin ÖZTÜRK diyor ki:

    tüm arkadaşlara merhaba ben Çetin Muğla dan.Kahrolası aveanın yeni bayiliğini yapmaya başlayan bir arkadaşımın ısrarını kırmayarak faturalı 29 tl sabit ücret 4 GB aylık kotalı Avea jet mobil modemi 04.03.2011 tarihinde aldım.21.04.2011 yani 16 gün sonra bana 70 tl lik fatura geldi.ödedim ve 30 gün sonra bana 600 Tl lik fatura geldi şok oldum.bu avea hırsız gaspçı ne derseniz deyin Allah dan revamı bu yok efendim kota aşmışım Allah bilerek ve isteyerek haksız kazanç elde edenin ve buna alet olanların hepsinin belasını versin yıllardır internet kullanırım asla kota aşmadım biliyorum modem üzerinden mesajla sorgulama yaptım 5 gün öncesinden 2.6 Gb tınız kaldı şeklinde mesaj geldi ama şu 46 günde gelen 2 faturanın toplamına bakın Allah belalarını versin haksız kazanç elde edenlerin çok doluyum sakın ama sakın ne telefon hattı ne de 3g hattı almayın avea numara taşınabilirliği mevzuatıyla birlikte 3-4 milyon abone kaybetti yeni abone pörtföyüde çok düşük olduğu için yakaladığına döşüyor sahtekar bunlar dolandırıcı ve gaspçı isteyene ispatlayabilirim bunların sahtekarlıkları

  11. Mesut Mirza diyor ki:

    Arkadaşlar Merhaba Avea Jet Kullananlar bilir.Kullanmayanlar için yazıyorum. Gerçekten bu kadar aciz bir firma görmedim.Kota aşmasanız bile fatura üzerine ekleme yapıp tekrar gönderiyolar kota aşmadığam halde gelen faturalarım. 81.00 tl - 88.00 tl-766.00 tl-57.00tl-ve son 77.00 tl ve son 2 faturamda jet zaten kullanıma kapalıydı.kota aşma gibi bi dertte yoktu. işte avea gerçekten ay sonu kolsentr. bu tuzağa düşmeyin.

  12. asfead diyor ki:

    almamaya karar verdim

  13. yiğit demet diyor ki:

    bir avea jet mağduru olarak yazıyorum kesinlikle almayın çevrenizdekileri uyarın çok yüksek fatura geliyor bir hafta kulandım 380tlgeldi

  14. Serkan Sucu diyor ki:

    Sakın ama Sakın Almayın.. Sadece 4, 4,5 Gb kullandım 319 TL fatura geLdi :@

  15. Korkut Karakoyun diyor ki:

    Arkadaşlar bu gibi durumları çok duydum öncelikle geçmiş olsun.Fakat ben 1.5 seneye yaklaşan bir jet modem kullanıcısıyım 4 gb 29 luk paket.Faturalarım sabit 1 yıl 33,5 tlyi geçmedi. yıl indirimim bitincede şu an sabit 40 tl geliyor.Evimde avea full çekiyor.Dolayısıyla hızından memnunum.Fakat dün arkadaşımın yeni aldığı turkcell vını deneyince farkı gördüm.Avea 5 diş 3g çekiyor turkcell 4 diş çekiyor.Aynı bilgisayarda iki modemide hız testine soktuğumda avea 2.86 mbps verirken turkcell 6 mbps verdi çok daha hızlı olduğundan bende şimdi turkcelle geçeceğim ama geçme sebebim performans,fatura değil bilginize...

  16. menekşe diyor ki:

    selamlar bende avea jet aldım 14 mayısta ilk faturam 34 tl geldi bakalım 2. si ne gelecek çok merak ediyorum 29 tl 4 gblik bakalım ne olucak

  17. MURAT diyor ki:

    kesinlikle önermiyorum bu kadar saçma bir operatör olamaz.evdeki ttnet kotasından bağlanılan bir wınn olarak algıladım (sitesinde anlaşılacak gibi değil) ve üye oldum aylık 1 gb gibi saçma bir üyelik çıktı.kota aşımından koll center oldu.1 ayda 200 tl ceza ödeyerek tekrar kapattım.lanet olsun

  18. ali diyor ki:

    iyi günler avea jet modem aldım tartaftar olanından aylık 5 gb lık ama 9495 e mesaj attığımda 9955 mb internetinixz kalmış dio bunu anlamadım nasıl oluyo

  19. nevzat diyor ki:

    bence çok güzel benim kotam 5 gb 1 ay kullandım çok veri indirdim en fazla 2 gb doldu faturada 24 tl geldi internete 19 tl modemede 5 tl veriyorum geldi tavsiye ederim

  20. melih şentürk diyor ki:

    yuh yani bu ne ya , 29 tl lik aldım ilk ay 40 , ikinci ay 1270 tl geldi.şikayet ettim dnleyen yok.kullanmışınız yada başkası kullanmıştır diyolar .bende zararınıda çekerek iptal ettirdim.bu ne yav soygunculuk düpedüz bu.

YORUM YAZ