$ GÜNCEL DOLAR KURU → Alış: 2.722 / Satış: 2.733
€ GÜNCEL EURO KURU → Alış: 2.951 / Satış: 2.963

Facebook hesabı nasıl kırılır

Hacker’lık artık bir sektör haline gelmiş durumdu. Bir Rus hacker grubu Facebook hesabını kırmak için 100 dolar fiyat biçiyor. Üstelik para...

Facebook hesabı nasıl kırılır
  • 25.09.2009
  • 11595 okundu
Hacker’lık artık bir sektör haline gelmiş durumdu. Bir Rus hacker grubu Facebook hesabını kırmak için 100 dolar fiyat biçiyor. Üstelik para iade garantisini de veren hacker grubu, bu seçeneği hesabı kırılmak istenen Facebook üyesinin ünlü, politikacı ya da büyük şirketlere ait olması durumunda bazen ele geçirilemeyebileceğini belirtiyor.

Yüzde 99 başarıyla son 4 yıldır bu iş üzerinde çalıştıklarını iddia eden hacker hizmetini sunun internet sitesinin alan adı sadece birkaç gündür kayıtlı durumda. Bu durum da hizmetin sahte olduğu şüphelerini güçlendiriyor.

Sonuç itibarıyla hizmeti almak isteyen kullanıcılar yatırdığı parayı geri almak için polise başvuramıyor. Bu durum da hacker gurubunun yakalanma ihtimalini azaltıyor.

Bakalım ilerleyen zamanlar neler göreceğiz

ZİYARETÇİ YORUMLARI
  1. nzlcn ... diyor ki:

    icon icon icon icon icon icon icon icon icon icon icon icon icon icon ne dicegimi sasırdm çkkk saçma üfff bn bulamıcam bu gidişle bunu icon

  2. gülay diyor ki:

    çok saçama en neferet etigim şegdir icon icon icon icon

  3. tugba.poyraz58@hotmail.com diyor ki:

    bu facenin şifresini kırılasını istiyorum acil lütfen

  4. ali berk diyor ki:

    Benım cok acil bi face şifresini kıormam lazım yardım edebilecek kimse yoqmu bana ? :S

  5. kerem göçmen diyor ki:

    lütfen benim fecebookmu kırın

  6. Elvina Agayeva diyor ki:

    arkadashlar facebook hasbim kapatildi...lutfen yardim edin

  7. fırat diyor ki:

    facebook çok iğrenç bir site ya bilmiyorum ne kazanıyorlar. Birde facebook ekonomiye zarar verdiğini bilselerdi kimse facebooka giremezdi.En iyisi onları ALLAH havale edeyim

  8. Ahmet diyor ki:

    Facebook hesabı kırılmaz beyler icon icon icon icon

  9. nazlı gezer diyor ki:

    facebookumun kırılmasını istiyorum

  10. GM ALfa diyor ki:

    bende 007 facebook hack programı var bana proxy ayarını anlatana programı açan şifreyi verecem herkes bu şifreyi internette arıyor programı çalıştırmanız için şifre gerekiyor o şifrede paralı ama ben bedava şifreyi verecem msn adresim bu tuafel@hotmail.com bekliyorum icon

  11. ismail şimşek diyor ki:

    yha nasıl şifre çalınır icon hep sama saçma şeyler yazıyorsunuz resimli anlatım nie yoq icon icon icon icon icon

  12. ebru tokat diyor ki:

    yha face nası çalınıooo?? icon

  13. oktay can diyor ki:

    ben biliyorum ama kimseye söylemem bu benim face adresim hck_oktay@hotmail.com

  14. cari diyor ki:

    gerzakalı facebok hesabı kırılır msnde bende bulmaya calışıyom icon icon icon icon icon

  15. yağmur üstünde diyor ki:

    NELER SAÇMALIYORSUNUZ ORDA VE BENDE BİLİYOM NEDEN OLMASIN BİLMEDİĞİM icon icon icon icon

  16. naila d-eva diyor ki:

    hic bisey anlamadim icon cok sacma icon neden bulamiyorum yaaa icon kardesimin sitesini

  17. ilayda diyor ki:

    Sevgilimin hesabına nesıl girabilirim.Lütfen yardım edin.

  18. esra gündoğan diyor ki:

    kimse face kırmayı bilmiyormu icon

  19. fikret okur diyor ki:

    facee şifresini bilen varsa bana ulasın lütven gerisini düşünmeyin lütvenn arkadaşlar

YORUM YAZ